Homeland- serial american foarte bun ajuns la sezonul 3 care e difuzat acum in SUA.Am vazut primele 2 sezoane si sezonul 3 pana la episodul 7.Abia astept sa apara urmatoarele episoade pe torent.
Dj nunti Tecuci Dj nunti, botezuri, aniversari, petreceri private Disponibil in Tecuci, Barlad si imprejurimi Tel. 0745507157 http://djtecuci.cabanova.com/
Vazut aseara Hours, o drama despre un tata care incearca sa-si tina in viata fiica nascuta prematur in timpul uraganului Katrina care a distrus orasul New Orleans. Din pacate, chiar daca ideea n-a fost rea, filmul a fost cam dezamagitor, in unele momente s-a trecut foarte repede peste detalii pe care se putea insista mai mult, mi-a lasat impresia de film facut in graba
Homeland -sunt la sezonul 3 astept urmatoarele episoade ... un serial chiar ok Tata fara numar -vazut la cinema ;ca idee e ok nu foarte funny la cat ma asteptam... Einstein & Eddington -Mi sa parut interesant ... teoria relativitatii .. umor englezesc The to do list -idea e cam porno si se vrea comedie........ Grown Ups 2 -Like , actori buni, comedie ok
47 Ronin - mi-a placut, poveste japoneza foarte frumoasa cu ceva fantasy, merita mult mai mult decat 6.7, cat are pe imdb. Poate la efectele 3d se putea mai bine, dar chiar si asa povestea face totul. Recomand.
New Year's Eve - un film pe care l-am vazut cu cateva zile inainte de revelion, deci a fost in ton cu atmosfera, a fost un pic plictisitor la inceput, cu prezentarea fiecarei povesti in parte dar finalul a fost frumos Everybody's fine - un film care din trailer parea a fi comedie insa in realitate e o drama, un film recomandabil de vazut cu sotia
astept sa vad Lupul de pe Wallstreet si 12 ani de sclavie, iar pentru sotie Frozen
Lone survivor - 10/10. actiune cu americani vs talibani de nota 10. The kings of summer - 10/10 comedie ok. The family - 10/10 . comedie si actiune foarte ok. Last vegas - 10/10. comedie cu actori de senzatie. The great gatsby - 10/10. Seria SAW (7 filme) - 10/10 - senzatie. Hobbit 2 + Hunger games 2 - 10/10 filmele sunt ok dar "nu se termina"... Prisoners - 9/10. actiune si suspans interesant. Runner runner - 9/10. actiune ok. Starving games - 9/10 parodie pentru Hunger games 1. Ted - 9/10 . o comedie draguta. About time - nota 9/10. o comedie draguta. A.C.O.D. - nota 8/10 . o comedie draguta. All is bright - nota 8/10. o comedie amestecata cu putina drama. Bad grandpa - nota 8/10. o comedie/parodie marca Jackass. Butter - nota 8/10. o comedie draguta. Closed circuit - 8/10. o actiune draguta. Don Jon - 8/10. o comedie explicita, ca sa nu zic porno. Enough said - 8/10. o comedie romantica draguta. Frozen - 8/10. o poveste de iarna draguta (animatie). Hell baby - 8/10. o comedie horror destul de ok facuta. Khumba - 8/10. animatie draguta. Freezer - 7/10. un thriller simplu dar suficient de intrigant. Carrie - nota 7/10. pana aproape de sfarsit, un film draguts cu cateva efecte pe care nu le-am mai vazut in alte filme. dar finalul este execrabil.
Pompeii 3D , am fost si l-am vazut la cinema...pt ca mi-a placut trailerul. are asa ceva actiune, efecte, nu ma asteptam rolul principal din film sa il aiba vulcanul si sa ii omoare pe toti. merita vazut dar nu la cinema.
Non Stop - un fel de "Sechestrati in aer reloaded". Interesant pana la un anumit punct insa sfarsitul e usor penibil. Nu se ridica la nivelul altor filme ale lui Liam Neeson