playlist evenimente

Dj nunta , dj botez, dj cununie, dj petreceri private

playlist evenimente

UNREAD_POSTde hulpemarius » Sâm Apr 30, 2016 4:25 pm

Va salut.
Sunt nou pe acest forum si in domeniul sonorizari evenimentelor,in cateva saptamani am primul eveniment, un botez.
Ma puteti ajuta cu cateva piese? hore de joc, batute, miscate de masa
hulpemarius
 
Mesaje: 38
Membru din: Sâm Apr 30, 2016 4:16 pm

Re: playlist evenimente

UNREAD_POSTde Sorinus » Sâm Apr 30, 2016 5:15 pm

Salut, si bine ai venit.
Poti arunca o privire aici : viewforum.php?f=129
Avatar utilizator
Sorinus
Administrator
 
Mesaje: 3198
Membru din: Lun Apr 06, 2009 8:55 pm
Localitate: Timisoara

Re: playlist evenimente

UNREAD_POSTde hulpemarius » Vin Mai 27, 2016 11:14 pm

Poate ca o sa vi se cam para ciudata rugamintea mea la voi dar am nevoie de ceva sfaturi in legatura cu dedicatiile si lucrurile similare pe care le pot face la evenimente, sunt incepator si nu vreau doar sa merg sa pun muzica si sa stau cu capul in consola, vreau sa si pot comunica cu lumea, sper sa ma intelegeti si sa ma puteti ajuta, maine am un botez.
ma scuzati ca am postat tot aici ........
hulpemarius
 
Mesaje: 38
Membru din: Sâm Apr 30, 2016 4:16 pm

Re: playlist evenimente

UNREAD_POSTde punatordemuzica » Sâm Mai 28, 2016 1:05 am

hulpemarius scrie:Poate ca o sa vi se cam para ciudata rugamintea mea la voi dar am nevoie de ceva sfaturi in legatura cu dedicatiile si lucrurile similare pe care le pot face la evenimente, sunt incepator si nu vreau doar sa merg sa pun muzica si sa stau cu capul in consola, vreau sa si pot comunica cu lumea, sper sa ma intelegeti si sa ma puteti ajuta, maine am un botez.
ma scuzati ca am postat tot aici ........