PLAYLISTUL PERFECT

Dj nunta , dj botez, dj cununie, dj petreceri private

PLAYLISTUL PERFECT

UNREAD_POSTde shofydj4party » Mie Feb 09, 2011 10:30 pm

SALUTARE TUTUROR ,AM DECOPERIT ACEST FORUM ,SI IMI PLACE AM CITIT MULTE LUCRURI INTERESANTE
SUNT CONVINS CA AVEM DE INVATAT UNU DE LA ALTUL
LUCREZ CA DJ DE CLUB DE LA 16 ANI, ACUM AM 32 DE 5 ANI SUNT DJ LA PRIVAT

M-AM GANDIT CA INPREUNA PUTEM FACE UN PLAYLIST PERFECT PUNEM FIECARE CATEVA PIESE
LATINO:
Mueve Tu Cucu,LA BONITA ,MORALITO ,Aqua Dulce, Aqua Sara,Mecachis ,El Eheheaito
DENON 3700 mix DENON DNX 1100 ,Traktor s2 Macbook Pro
Nu incerca sa ii multumesti pe totii.Tel 0765441397
shofydj4party
 
Mesaje: 75
Membru din: Lun Feb 07, 2011 7:46 pm
Localitate: craiova

Re: PLAYLISTUL PERFECT

UNREAD_POSTde demential » Mie Feb 09, 2011 10:34 pm

salut si bine ai venit printre noi !
ne bucuram sa avem un nou membru cu experienta, si de asemenea ne bucuram ca a venit in sfarsit si cineva din zona CRAIOVA, zona care pana acum nu era acoperita de nici unul dintre noi.
te invit sa citesti INTREG forum-ul si sa postezi unde crezi ca ai un cuvant de spus.
pe viitor poate te hotarasi si devii dj fondator - detalii aici viewtopic.php?f=33&t=495
Avatar utilizator
demential
Administrator
 
Mesaje: 7017
Membru din: Lun Apr 06, 2009 2:40 pm
Localitate: Bucuresti

Re: PLAYLISTUL PERFECT

UNREAD_POSTde marescosmin » Joi Feb 10, 2011 12:11 am

Salut si bine ai venit printre noi!
De la bun inceput,vreau sa-ti spun ca nu exista playlist perfect,totul depinde de preferintele fiecaruia,cultura muzicala,starea de spirit,natura sonorizarii (nunta,botez,spanzuratoare,avort si altele)!
Sa inteleg,ca tu vrei ceva exemplificari din stilul "Latino".OK,ceea ce ai postat este foarte bine ales si eu pot sa-ti acord fara a te cunoaste prea bine,nota 10 cu 5 stele!